Oppimisen olohuone -verkosto

Erilaisten oppijoiden liiton Oppimisen olohuone -verkosto on tarkoitettu ammattilaisille, jotka edistävät tai haluavat edistää työssään aikuisten erilaisten oppijoiden tasavertaisia mahdollisuuksia saada tukea perustaitoihinsa.

Ammattilaiset aikuisten oppimisen tuen asialla

Valtakunnallinen Oppimisen olohuone -verkosto perustettiin vuonna 2020 Oppimisen olohuone -hankkeen aikana tukemaan aikuisille erilaisille oppijoille suunnatun oppimisen tuen kehittämistä. Verkosto on tarkoitettu ammattilaisille, jotka työssään edistävät tai haluavat edistää aikuisten erilaisten oppijoiden tasavertaisia mahdollisuuksia saada tukea omiin perustaitoihinsa henkilökohtaisten tarpeiden mukaan.

Noin 90 hengen kokoiseen verkostoon kuuluu pääasiassa opetusalan sekä työllisyyspalvelujen ammattilaisia.

Voit liittyä verkostoon ja kysyä lisätietoja lähettämällä sähköpostia verkostokoordinaattori Heli Turjalle (heli.turja@eoliitto.fi). Näin pääset Oppimisen olohuone -verkoston postituslistalle ja saat kutsun verkoston säännöllisiin Teams-tapaamisiin eli verkostokahveille.

Verkostokahvit kerran kuussa

Tapaamisissa jäsenet saavat mahdollisuuden keskustella, verkostoitua, jakaa ideoita ja antaa vertaistukea toisilleen. Verkostokahveille kutsutaan myös verkoston toivomia kahvivieraita, jotka käyttävät aikuisten oppimisen tukeen liittyviä kiinnostavia puheenvuoroja.

Verkostokahvit järjestetään aina kuukauden toisena tiistaina klo 13.30-14.30, ja saat Teams-kutsun sähköpostiisi edellisellä viikolla. Osallistuminen on vapaaehtoista, ja voit tulla mukaan milloin vain.

Verkostokahvit syksyllä 2024

• 8.10.2024 klo 13.30–14.30